Brug selvforbedring til at få nogen til at blive forelsket i dig

Balance handler om NUET og har intet at gore med perfektion().

title:3 magiske sengetidssporgsmal
forfatter:Lance E. Ong
source_url:http://www.articlecity.com/articles/self_improvement_and_motivation/article_3847.shtml
date_saved:2007-07-25 12:30:19
kategori:selvforbedring_og_motivation
article::

For mange mennesker suser livet forbi, nar de nar den arbejdsdygtige alder. Hver dag er det den samme flash-rutine med at vagne op, tage pa arbejde, komme hjem fra arbejde og sove. Det er ikke sa underligt, at du sporger dig selv: “Hvordan er jeg blevet gammel sa hurtigt? Hvor er al den tid blevet af?”
Problemet ligger i rutinearbejdet. Det menneskelige sind har denne vane, der kaldes sletning.

Alt, der bliver ved med at gentage sig, registrerer hukommelsen ikke, simpelthen fordi det ikke er vard at lagge marke til.
Sa hvordan kan vi bremse vores oplevelse af tid og ikke lade vores liv glide forbi i et glimt?
Svaret ligger i at udvikle mindfulness – en oget bevidsthed om ens tanker, folelser og handlinger. Men hvis du ikke kan gore det endnu, kan du starte med at praktisere de 3 magiske godnatsporgsmal.
Nar du ligger i sengen om aftenen, skal du stille og besvare disse tre sporgsmal, inden du falder i sovn:

  1. Hvad er én ting, jeg er taknemmelig for i dag?
  2. Hvad ser jeg frem til i morgen?
  3. Hvad vil jeg gerne dromme om i aften?
    Hvorfor kalder jeg disse enkle sporgsmal for magiske? Jamen, lad mig fortalle dig logikken bag dem. Det forste sporgsmal kraver, at du tanker din dag igennem for at finde noget, du er taknemmelig for(Lær mere om e
    adult freind finder).

    https://www.youtube.com/watch?v=-4fwFxTsugk
    Nar du gor det, vil du ikke blot finde noget at vare taknemmelig for, men du vil ogsa have husket hele din dag. I neuro-lingvistisk programmering kalder vi dette for en “cappping experience”. Forestil dig, at du lagger din daglige oplevelse i en flaske, satter et lag pa og giver den et navn. For eksempel: “Den dag, hvor jeg fandt en hundreddollarseddel pa jorden”. Nar du har mange af disse flasker i dit sind, sorterer du dine erindringer i betydningsfulde oplevelser i stedet for at have dem som én stor klump, der hedder “Mine arbejdsar – 20 til 50 ar gammel”.
    Det andet sporgsmal kraver, at du ser fremad i tiden og forestiller dig, hvad der vil ske i morgen. Nar du har noget at se frem til, skaber det en naturlig forventning og drivkraft. Du vil fole dig motiveret i det ojeblik, du vagner op. Det vil vare det forste, der du tanker pa.
    Det tredje sporgsmal afslorer dine inderste onsker, fordi vi naturligt valger at dromme om det, vi onsker og onsker os. Dette tydeliggor vores retning og formal.
    Udfor de 3 magiske sengetidssporgsmal hver nat, og tiden vil ga langsommere. Du vil huske mere om dit liv og fa storre klarhed i dit sind til at gore det, der taller, inden tiden lober ud.
    For at udvikle et centreret sind anbefaler jeg at lase “Mindfulness In Plain English” af Bhante Henepola Gunaratana. I et klart sprog viser han dig, hvordan du kan udvikle Mindfulness gennem Vipassana-meditation. En indsigtsfuld og velskrevet bog().
    ZZZZZZZZ
(https://www.cosmopolitan.com/dating-relationship-advice/).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Read also x