Hvordan du kan (Do) selvforbedring Næsten Instantly

title:3 enkle trin til en mere rolig sovn i aften
forfatter:Cindy Williams
source_url:http://www.articlecity.com/articles/self_improvement_and_motivation/article_3504.shtml
date_saved:2007-07-25 12:30:19
kategori:selvforbedring_og_motivation
artikel:

Picture this: Klokken er 17:27. Du er sulten efter en travl dag pa arbejdet, du har lyst til at komme hjem og se din familie, og nu sidder du fast i trafikken. Frustrationen satter ind. Men du er vant til det, da det er en hverdagssituation.
Sa du gar endelig ind i dit hus kl.

18.04, dine to sma born skriger efter din opmarksomhed, og de er ogsa sultne. Du satter nogle frosne middagsretter i mikrobolgeovnen vel vidende, at de ikke er sunde, men ogsa vel vidende, at du ikke har tid til at tanke, og slet ikke til at lave mad. Efter en hurtig middag bestaende af Salisbury Steak er dagen ikke engang tat pa at vare forbi.
Nu er det tid til at vaske toj, lase med bornene og selvfolgelig en dags arbejde, der er tilbage fra kontoret. Hvornar har du tid til at hvile dig? Om aftenen, siger du til dig selv.
Men hver aften er det den samme gamle historie. Du falder i seng efter kl. 1 om natten og lukker ojnene. Dit sind er stadig i sving fra den dag, der lige er gaet, og den travle dag, der venter forude. Sa du vender og drejer dig og haber, at du i det mindste kan fa lidt sovn, inden du vagner kl(Lær mere om e adultfrienedfinder).

https://www.youtube.com/watch?v=n-SVPsGMPi83
6.00 om morgenen (et irriterende hojt vakkeur, som du har haft i 15 ar).
Og naste dag begynder det hele forfra igen. Du er trat pa arbejde, du har ikke tid til at spise, du er stresset, og du kan ikke komme ud af den onde cirkel.
Hvad gor du sa?
Forst og fremmest: Tag en dyb indanding. Du er sikkert stresset, bare ved at lase sa langt.
For at fa en mere rolig sovn i aften gor folgende:
1) Hent en notesbog og tag 5 minutter lige inden du lagger dig til at skrive frit. Det, du vil gore, er at fa alle tanker fra fortiden, nutiden og fremtiden ud af dit hoved og ned pa papir, hvor de er i sikkerhed. Dette vil frigore rodet fra dit hoved og give dig mulighed for at hvile lettere.
2) Fa et nyt vakkeur, der vakker dig gradvist med klassisk musik. Det vil gore absolut undervarker for din morgenrutine. Det, du vil gore, er at indstille alarmen til at ga 15-20 minutter tidligere, end du plejer at vagne. Det vil tande meget stille og roligt og langsomt bringe dig ud af din slumre.
3) Tilfoj et par meget sunde snacks til din daglige rutine. En af mine favoritter er en 2 oz fardigpakket pose med babygulerodder. De smager godt, de er gode for dig, og de tager ingen forberedelsestid. Nar du er sulten pa arbejde eller pa vej hjem, sa gnaske pa disse. En anden god snack er ra mandler. At spise sundere virker utroligt godt til at hjalpe dig med at sove bedre.
Brug disse 3 enkle tips til at fa en mere rolig sovn i aften().
ZZZZZZZZZ

(
https://www.womenshealthmag.com/relationships/g19988460/life-changing-dating-tips/).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read also x