Hvordan man bruger selvforbedring til Desire

  • Tip nr. 1 om at nedbringe stress
    Beslut dig lige nu for at slippe alle tanker fra i gar og kun vare opmarksom pa nu…. kun denne tanke … dette andedrat … dette ojeblik. Tag tre meget dybe indandinger, og slip langsomt hver enkelt indanding.
    Samtidig foler du, at hver eneste bekymring, hvert eneste problem og hvert eneste uloste ojeblik begynder at oploses. Du kan tage dig af dem pa et senere tidspunkt.

    For nu skal du kun vare i dette ojeblik.
    Ga nu til dit indre stille sted. Ga dybt ind i dig selv til et sted, hvor du foler, at du er i fred, og slap sa bare af og trak vejret dybt ind og nyd folelsen af at vare ét og i fred i dig selv.
    Brug denne sarlige tid og dette sarlige sted til at vare rolig. Befri dit sind og din krop for alle bekymringer, al fortrydelse, alle skuffelser, al vrede og sorg.

  • Stressbekampende tip nr. 2
    Tank derefter pa en bestemt handling, f.eks. at vugge dit barn, ga en hurtig tur, rive bladene, og gor denne ene enkle ting. Alt imens er dit sind stille og roligt, og du befinder dig pa dit eget sarlige sted indeni.
    Ov dig i denne stille og rolige handling hver dag, og du vil se, at du vil opna sa meget mere. Ved det forste tegn pa at vare stresset, skal du ga tilbage til dette opmarksomme og rolige sted og begynde forfra, indtil du har naet dit indre sted af ro(Lær mere om e adule friend finder).

    https://www.youtube.com/watch?v=zy05-4jHDhM
  • Stressbekampende tip nr. 3
    Det allerbedste, du kan gore for dig selv, er at spise, drikke og hvile dig – for dit helbred!
    Stress opstar let ved at man ikke spiser og drikker ordentligt. Nar du ikke far det antal timer sovn, som du har brug for hver nat, lagger du kun op til yderligere stress.
    Begrans mangden af salt, sukker, koffein og alkohol i din kost. Drik rigeligt med rent og rent vand hver dag, og dyrk mindst moderat motion hver dag. Dette vil puste nyt liv i din hud og dit har og give naring til alle dine vitale organer.
    Tag dig tid til at trakke vejret ordentligt! Tag dybe maveandedrag for at sende ren ilt til hele din krop. Grin, og grin sa lidt mere. Det er mad til sjalen! Brug tid pa at gore de ting, der glader dig mest. Indga i sunde og tilfredsstillende forhold og arbejd pa problemer, der ville udhule den narhed, du har med en sarlig person.
    Nar vi er tilfredse og lever et afbalanceret liv, synes hverdagens stress at blegne i sammenligning. Vi er bedre rustet til at handtere det uventede.
    Du kan tage kontrollen i dag! Isoler kun én bestemt stressfaktor i dit liv, og arbejd derefter pa den, indtil du igen far kontrol over den(). Fa i det mindste noget nyt hab!
    ZZZZZZZZZ
(https://www.telegraph.co.uk/online-dating/dating-tips/dating-advice-for-men/).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Read also x