selvforbedring: Dette er hvad professionelle gør

Det andet tip til at bringe din drom frem i lyset: Lad vare med at domme din drom. Tag den i stedet til dig – der er en grund til, at den er din().

title:3 nemme trin til stressfri kommunikation
forfatter:Peter Murphy
source_url:http://www.articlecity.com/articles/self_improvement_and_motivation/article_1419.shtml
date_saved:2007-07-25 12:30:18
kategori:selvforbedring_og_motivation
artikel:

Livet handler om valg. Og det samme galder den made, du kommunikerer pa. Du kan fylde dine dage med frustrerende kommunikation med hoj stress eller du kan have dage med lav stress effektiv kommunikation med dine kolleger.
Tag nu et ojeblik til at lare tre mader at have en stresssvag kommunikation pa.

  1. Anerkend positive intentioner
    Nar en person, du taler med, er uvenlig, negativ eller direkte uhoflig, er det let at blive irriteret, vred og endda aggressiv.


    Men det vil bare gore situationen varre og endnu hurtigere, end du kan forestille dig.
    Der er en bedre made. Se i stedet efter den positive hensigt hos den person, du taler med. Hvad mener jeg med det?
    Sporg dig selv – hvad er den positive hensigt bag denne adfard?
    Hvis den person, du taler med, er vred, er den positive hensigt maske at udtrykke en vis smerte eller frustration. Det vigtige er at lede efter en positiv hensigt og ikke at fa det rigtige svar.
    Nar du antager, at personen har et positivt budskab gemt under det negative ydre, vil du have mere medfolelse og talmodighed, og du vil ikke fole dig sa stresset over for personen.

  2. Valg din egen folelsesmassige tilstand
    Jeg taler meget om vigtigheden af at styre din folelsesmassige tilstand. Hvorfor? Fordi det er en vigtig livsfardighed.
    Medmindre du er ansvarlig for, hvordan du foler dig, vil din evne til at kommunikere effektivt altid vare begranset og afhangig af andre mennesker(Lær mere om e
    adultfrendfinder).

    https://www.youtube.com/watch?v=CYvjC94jDu78

    Nar du befinder dig i en potentielt stressende situation, og alle omkring dig mister besindelsen, betyder det ikke, at du er nodt til at folge dem! Du vil vare i stand til at bidrage meget mere, hvis du forbliver rolig og koncentreret.
    At forblive rolig og ressourcestark er et valg, du kan traffe. Desvarre er det alt for nemt at vare et far og blot folge mangden. Der er ingen, der siger, at du skal vare et far!
    Gor i stedet en dyd ud af at holde dig selv i en ressourcestark tilstand.
  3. Trad ud af situationen
    Nar jeg befinder mig i en hojspandt situation, vil jeg ofte trade uden for situationen – i mit sind. Dette hjalper med at afdramatisere begivenheden for mig.
    Det kan du ogsa gore. Forestil dig blot, at du befinder dig i den anden ende af rummet og ser pa interaktionen mellem dig og den eller de andre personer.
    Det er, som om du er en neutral observator uden folelsesmassig involvering i den aktuelle diskussion.
    Nar du gor dette, vil du komme pa ideer til at handtere situationen bedre, og du vil ogsa fole dig mindre generet af de andre menneskers stress.
    Dette er en teknik, som du skal lege med forst i lette hverdagssamtaler. Nar du forst er blevet fortrolig med den, vil du opdage, at det er let at trade mentalt uden for begivenheden, mens du stadig deltager sammen med de mennesker, der er foran dig().
    Stress eller afslapning, hvad foretrakker du?
    ZZZZZZZZ
(https://www.purewow.com/wellness/online-dating-tips).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Read also x