Sund levevis: Tricks til reduktion af kropsfedt

Voedsel omzetten in vet lijkt voor de meesten van ons maar al te gemakkelijk. Vet kwijtraken is veel moeilijker, en om dit te bereiken hebben we slechts drie alternatieven: (1) de voedselinname verminderen en de activiteit constant houden; (2) de activiteit verhogen en de voedselinname constant houden; of (3) beide benaderingen combineren: dieet en lichaamsbeweging().

Lichamelijke activiteit kan helpen om de resultaten van inactiviteit om te keren. Met een uur lichaamsbeweging verbrandt u 300 tot 600 calorieën. Als u ook 300 tot 500 calorieën uit uw dagelijks menu haalt, kunt u ook gewicht verliezen met een snelheid van één tot twee pond per week.

Zonder lichaamsbeweging zou u 500 tot 1.000 calorieën per dag minder moeten eten om hetzelfde aantal kilo’s in een week te verliezen.

Lichaamsbeweging is echter niet voor iedereen die te dik is. Mensen met ernstig overgewicht zouden alleen onder medisch toezicht moeten sporten om te voorkomen dat het hart- en vaatstelsel en het bindweefsel worden belast. En niemand mag zijn voedselinname drastisch beperken zonder een arts te raadplegen.

Als je je toevlucht neemt tot dit soort activiteiten, wordt de zaak alleen maar erger. Weet je nog wat er met Mike gebeurde? Hij dacht dat als hij op dieet ging, hij uiteindelijk alle overtollige vetten die hij had verzameld zou kwijtraken. Het probleem is dat hij die bindweefsels verloor in plaats van overtollig vet.

Voor mensen die vatbaar zijn voor cellulitis, zal dit een groter probleem zijn. Het verliezen van bindweefsel in plaats van vet door streng te diëten kan de huid alleen maar vatbaarder maken voor grotere problemen, maar de vetcellen zijn er nog steeds. Dat betekent alleen maar dat het probleem helemaal niet is opgelost(Leer meer over treadmill mat for carpet).

https://www.youtube.com/watch?v=oWnxUYshYIY

Als u dus cellulitis wilt kwijtraken, is het beter om eerst die vetten kwijt te raken. Het idee hier is om die vetten te verbranden door je metabolisme te verhogen met 7,5% tot 28% meer dan je normale snelheid(https://familydoctor.org/why-exercise/).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Read also x