Tips til en sund morgenmad

Een studie heeft duidelijk de theorie ondersteund dat gewichtsverlies preventief werkt. In de studie verminderde het risico op het ontwikkelen van artrose in de knie bij vrouwen met overgewicht die 10 jaar lang 5 kilo of meer afvielen, met 50%.

  1. Rek die spieren

Elke vorm van rekken is goed, zolang je niet stuitert, wat kan leiden tot een spierverrekking. Dit is volgens enkele professoren klinische geneeskunde in New York City.

Probeer een langzame, gestage stretch 15 tot 20 seconden vast te houden, ontspan dan en herhaal. Het is het beste om te rekken en strekken voor elke oefening, vooral voor hardlopen en wandelen. Maar het is ook een goed idee om elke dag te rekken. Vraag uw arts om u rek- en strekoefeningen te leren die gericht zijn op potentiële probleemplekken voor artritis, zoals de knieën of de onderrug.

  1. Wandelen is altijd de beste oefening

Maak ten minste drie keer per week een flinke wandeling of doe mee aan step-aerobics of low-impact lichaamsbeweging voor maximaal resultaat. Er is geen bewijs dat hardlopen slecht is voor de gewrichten, maar vergeet niet dat het een blessure kan verergeren als u er al een heeft. Vergeet niet uw arts te raadplegen voordat u een nieuw trainingsprogramma begint.

Het komt erop neer dat van alle gezonde gewoonten, lichaamsbeweging het belangrijkst is(Leer meer over treadmill floor mat for carpet).

https://www.youtube.com/watch?v=WidmeVkYtYA
Dit komt omdat mensen gemaakt zijn om actief te zijn. Daarom is het echt belangrijk voor mensen om te bewegen om gezond te blijven en die gewrichten vrij te houden van slijtage en scheuren(https://www.betterhealth.vic.gov.au/health/healthyliving/physical-activity-its-important).

Posts from the same category:

admin

Related Posts

Read also x